wtorek, 8 października 2013

Na początek...



Witam Was bardzo serdecznie!
Niektórzy może kojarzą mnie z mojego poprzedniego bloga,
hermiona-do-konca-granger.blogspot.com
Ale tak czy inaczej jestem Rouse i piszę (a bynajmniej staram się pisać) Dramione.
Mam nadzieję, że moja twórczość przypadnie Wam do gustu. Oczywiście jestem otwarta na konstruktywną krytykę lub jakiekolwiek zastrzeżenia.
Hm…, Co jeszcze…
Aaa! Mam…
Jeśli prowadzicie własne blogi, bardzo serdecznie was proszę, zostawiajcie linki do swoich twórczości. Chętnie obejrzę, przeczytam i skomentuję. Z góry przepraszam za opóźnienia w czytaniu, ale jestem tylko człowiekiem, który ma swoje obowiązki, w tym przypadku szkołę, więc proszę o zrozumienie.
Prolog pojawi się wtedy, gdy napiszę epilog do poprzedniego opowiadania. To jest taka moja mała mobilizacja by go szybciej ukończyć : )
Pozdrawiam cieplutko,
Rouse Karmen:*

7 komentarzy:

  1. Witaj Rouse :)
    Jestem ciekawa Twojego nowego pomysłu :)
    Ja Cię kojarzę :) Mam nadzieję, ze ty mnie też słonko :)
    Czekam niecierpliwie na rozdział/prolog :)
    Weny :D
    Pozdrawiam,Lili :D
    przy okazji....
    Nowy rozdział 6! na panstwoweasley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na epilog i prolog :-)
    Weny życzę!!

    mojeminiopowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam ! ! Zawsze jak widzę prolog lub nowy blog to od razu lecę zerknąć :D

    Pozdrawiam,
    Vulnera

    http://dramione-innahistoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemcia.:)
    Ja też cię kojarzę.:)
    Tak więc czekam aż na spokojnie dokończysz tamto opowiadanie i zabierzesz się za tą historię.:) Jestem bardzo ciekawa.:)
    Dodaję cię do listy czytelniczej i do obserwowanych, co bym później pamiętała.:) Oczywiście jak możesz to informuj mnie o nowościach czy tego bloga, czy poprzedniego.:)
    Życzę weny.:)
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    PS. Oczywiście zapraszam cię też do mnie.:)
    amor-deliria-nervosa-dramione.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przyjęta z powodzeniem do Stowarzyszenia ;)
    Zapraszam do dodania swojej daty urodzin do ramki 'Urodzinki nasze' i do udziału w konkursach. Zachęcam również, by polubić fanpage Stowarzyszenia :D
    [ https://www.facebook.com/StowarzyszenieDHL ]
    Pozdrawiam, Only ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej xD nie czytałam twojego poprzedniego bloga, ale tego będę na pewno czytać ;)
    Pozdrawiam, Kat :*
    PS Zapraszam na zmiana-nam-dobrze-zrobi-dramione-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej *.* Kolejna historia... Chyba jeszcze ciekawsza niż poprzednia! ;))
    Z niecierpliwością wyczekuję kolejnych rozdziałów ;3
    Zapraszam również do mnie: http://harry-potter-love-for-ever.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam ale mam nadzieję że coś z tego wyjdzie ! ;D
    Pozdrawiam gorąco, ~Christine

    OdpowiedzUsuń